FAQ - Często zadawane pytania

Pytanie o jakości sygnału:

Dzień dobry.
Chciałbym kupić ten kabel ale mam pewne wątpliwości. Czy on wystarcza do używania aplikacji Oculus Rift na goglach Oculus Quest, czy potrzebny jest jeszcze jakiś przewód ze wzmacniaczem? Zauważyłem, że na Amazonie sprzedawane są komplety. Nie wiem tylko czy chodzi w nich przede wszystkim o wydłużenie przewodu, czy też wzmocnienie sygnału.
A jeśli ten kabel może działać sam - czy testowali Państwo, jak długość 3m/5m wpływa na moc sygnału?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam
Łukasz P.

Nasza odpowiedz:

Witam
Bardzo dobre pytania. Są osoby które mają wątpliwości, ale on działa tak samo jak oryginalny kabel, a nawet lepiej. Ważne jest aby płyta główna dostarczała wystarczającą ilość prądu przez kabel, w 1-2% przypadków czasami mogą wystąpić małe problemy, i wtedy wystarczy tylko podłączyć kabel pod aktywny HUB.
Te kable o których Pan mówi, są także sprzedawane w komplecie z drugim kablem który regeneruje sygnał. Wtedy ten kabel można wydłużyć , jednocześnie dając lepszy sygnał . My w przyszłości będziemy posiadali kable co maja do 8 metrów długości z sygnałem wzmocnionym i ulepszonym z chipem już w kablu, ale jest on jeszcze w produkcji.
Gorąco polecamy nasz kabel, a jeżeli pojawią się problemy oferujemy darmowy zwrot, ale tak jak mówiłem, służymy pomocą i jesteśmy przekonani że będzie działać w 100% zgodnie z przeznaczeniem. W przypadku jeśli płyta główna nie będzie dostarczać prądu, zawsze można dokupić aktywny HUB.
Nasz kabel 5m dostaje w wynikach takie same rezultaty co kabel 3m, czyli ograniczenie nie jest po stronie kable, tylko sprzętu.

Pozdrawiam serdecznie,
Vortex Virtual Reality