Zwroty (Return)

Zwrot - 14 dni od dnia zakupu

1. W przypadku, gdy zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 14 dni od momentu zakupu klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym.

2. W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Sprzedający w ciągu 14 dni dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

4. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany towar i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować Sklep Internetowy. Jeżeli towar w momencie jego odebrania był uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar odesłać za pośrednictwem kuriera lub nie odbierać przesyłki. 

5. Jako klient u nas masz prawo do zwrotu zakupu, jeśli powiadomisz nas w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu. Produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś i nie może być w żaden sposób uszkodzony. Możesz również anulować zakup części zamówienia, a nie wszystkich produktów, jeśli chcesz.

5. Zwróć produkt w oryginalnym opakowaniu w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

6. Jeśli robisz zakupy jako przedsiębiorca, masz 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy i możesz anulować zakup tylko wtedy, gdy opakowanie produktu jest nienaruszone. 

7. Uwaga zwrotowi nie podlegają produkty, które nie posiadają oryginalnego opakowania, są niekompletne bądź są widoczne ślady użytkowania. 


Akceptujemy zwroty w następujących przypadkach:

  1. Jeśli chcesz po prostu anulować zamówienie
  2. Jeśli towar nigdy nie dotarł
  3. Uszkodzenie w dniu przyjazdu
  4. Wady fabryczne lub uszkodzenia po użyciu
  5. Jeśli zmienisz zdanie (odstapienie od umowy)
  6. Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt
W przypadku stwierdzenia wady zakupionego u nas produktu masz możliwość przesłania go do zbadania i ewentualnego działania. W niektórych przypadkach należy wysłać produkty do serwisu.


Towar wysyłany jest na adres:
Vortex Virtual Reality
Patriotów 110/lok. 324,
04-846 Warszawa,
Polska

W JAKI SPOSÓB?

Zwrotu dokonujesz kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej info@vortexvr.pl, podając numer zamówienia, adres e-mail użyty podczas składania zamówienia oraz zdjęcie produktu, który chcesz zwrócić, oraz wyjaśnienie. Wyjaśnij, dlaczego chcesz zwrócić przedmiot, i dołącz zdjęcia, jeśli coś jest nie tak z przedmiotem lub jeśli opakowanie jest zepsute.

Możesz również skorzystać ze standardowego formularza dotyczącego prawa do odstąpienia od umowy na stronie www.konsumentverket.se. Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z czynności innych niż niezbędne do stwierdzenia charakteru, właściwości i funkcji towaru.

Jeśli coś jest niejasne lub masz więcej pytań, możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta.